هــــمراز

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

هــــمراز

آهنگ همراز حبیب . آهنگ همراز . حبیب محبیان . حبیب . محبیان . متن آهنگ همراز حبیب . آهنگ حبیب .

بی تو دیگه بی کسم و یه تنهای غریبم
آخ که می دونی چقدر روزگار داده فریبم
کاشکی این انتظار
تموم شه ، من بی قرار
بگم که دوستت دارم یار
می خوام فدات شم
می خوام واست چه قصه ها
بگم از شب دوری
آخ چه شبا منتظر تو موندم به صبوری
کاشکی این انتظار
تموم شه من بی قرار
بگم که دوستت دارم یار
می خوام فدات شم
کاشکی این انتظار
تموم شه من بی قرار
بگم که تنهام نذار
می خوام فدات شم
تو همرازمی والله
هم آوازمی والله
گل نازمی والله
هزار ماشاالله
تو باغ گلی والله
عزیز ه دلی والله
آخه خوشگلی والله
هزارماشاالله



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما