آواره میخونه

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

آواره میخونه

لات . عکس لات قدیم . لات و لوت

آواره ی میخوانه

***

امشب که ز غم دیوانه شدم

آواره هر میخانه شدم

با خانه دل بیگانه شدم

آلوده هر پیمانه شدم

دیوانه شدم دیوانه تو

تو شمعی و من پروانه تو

رفتی ز برم چشمان ترم

مانده به در کاشانه تو

***

باز آی ای بی وفا

که چشم من به راهه

بی تو امروز من چو شام غم سیاهه

با تو رفتی زه من خنده و شور و مستی

هر شب از فرط غم کار من اشک و آه

بیا ای مه که تو را طلبیدم ز خدا

که تو هرگز نروی از دل بی نشونم

مرو از کنار من که تویی بهار من

که اللهی بریزه درد و بلات به جونم

***

کمتر ای مونس جان بر من دیوانه بخوان

که در این دشت جنون عاقل و دیوانه یکی است

***



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما