دانلود آهنگ الهی الهی من بمیرم جواد یساری

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

دانلود آهنگ الهی الهی من بمیرم جواد یساری

سلام عزیزان

سلام هموطنان ایران عزیزمان

سلام بر همه هموطنانی که امشب منت بر دل و دیده ما گذاشتید

آمده اید که صدای هنرمند خوش صدا و مردمی و ورزشکار خودتان را

بعد از سالها دوری در این دیار غربت از نزدیک بشنوید

و با احساس خواننده محبوبتان جواد یساری غبار غمی از دل های عاشقاتان بزدایید

امشب می خواهد با صدای خسته اش باز هم برایتان بخواند و شب زیبای شما را چراغانی کند

فضای کوچک میزبان امشب ما را به قلب بزرگ عاشقتان ببخشید

متشکرم

تو مثل طلوع خورشید گاهی سرخی گاهی زردی

تو مثل دوا می مونی که واسه شفای دردی

تو مثل هوا می مونی تو خودت زندگی هستی

به شراب سرخ نابی که من داده ای مستی

واسه مهربونی تو الهی که من بمیرم

توی لحظه های آخر دستای تو رو من بگیرم

الهی الهی الهی الهی من بمیرم

بمیرم که شاید بیایی دستات و بگیرم

برای دانلود روی تصویر زیر کلیک کنید

آهنگ جواد یساری . آهنگ الهی الهی جواد یساری . الهی الهی الهی من بمیرم . الهی الهی من بمیرم . آهنگ قدیمی جواد یساری . آهنگ قدیمی . جواد یساری . مشتیا . داش جوات . مشتی . داش جواد



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما