بابا کرم دوست دارم ...

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

بابا کرم دوست دارم ...

رقص بابا کرم . آهنگ بابا کرم . جلال همتی . بابا کرم جلال همتی . بابا کرم . دوست دارم

 هر قدر ناز کنی ناز کنی
باز تو دلدار منی هر قدر عشوه کنی
عشوه کنی نوگل بی خار منی
حالا دیگه، جان منی یار منی و عشق منی
دیگه و دیگه و دیگه و دیگه مال منی
قلب منی و روح منی شیشه ی بابا رو نشکنی
نمی شکنم و نمی شکنم
ای دریغا که ندانسته گرفتار شدم
اول عشق و خوشی، نزد تو من خوار شدم
بابا کرم، بابا کرم دوسم داری و دوست دارم
هر قدر ناز کنی ناز کنی
باز تو دلدار منیهر چقدر عشوه کنی و غمزه کنی
نوگل بی خار منی هر قدر چک بکشی و سفته بدی
باز بدهکار منی حالا دیگه جان منی

رقص بابا کرم . آهنگ بابا کرم . جلال همتی . بابا کرم جلال همتی . بابا کرم . دوست دارم

بابا جیزه جیزه جیزززه

مگه نمی بینی میگه دست نزن جیزه

کی بلد بشکن بزنه

من من من من

کی بلده  چشمک بزنه

من من من من

نمی تونه خوب قرش بده

قرش بده و فرش بده

واااای بیا



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما