داش داش داش داش داشم من

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

داش داش داش داش داشم من

داش داش داشم من . جلال همتی . داش داش جلال همتی . جلال . آهنگ جلال همتی . آهنگ قدیمی داش داش . آهنگ داش داش جمال همتی . داش جوات . مشتیا . داش مشتیا . داش جواد

داش داش داش داش داشم من

داش داش داش داش داشم من

تا کی باشم من

می خواهم دیگه نفله اش بشم من

مامور گمرکم من تو زندگی رکم من

صیاد اردکم من عاشق تنبکم من

فلفل و نمکم من

خدا می دونه خوشم من تو هیکلا تکم من

عاشق مهوشم من راستی حکایتم من

خونه با امارتم من داداش کرامتم من

واااای وااااای چرا همچین می شم من

کج و کوله می شم من

مثل حوله می شم من

بس که  دل می دی تو یک جوری می شم من

وای وای وای وااااای



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

mahasa
ساعت13:25---19 فروردين 1396
خخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی باحال بود
پاسخ:ههههه بله دیگه می گردیم مطالب جالب پیدا کنیم بزاریم وب دیگه چه کنیم شما هم با نظرات عالیتون کمک می کنید ممنونم که سر زدید بازم بیایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما