اندازه خودت ....

❤مشتیـا❤

دلم با دلت یکی می شود اگر تو به پایم بمانی

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | قالب وبلاگ

اندازه خودت ....

سلام از امروز به بعد از این عکس هام میزاریم

وب نظرتون رو بیگین شاد شیم

داش جوات . مشتیا . داش جواتیا . مشتی . عکس سه بعدی . نقاشی سه بعدی . نقاشی 3D

وقتی کسی اندازت نیست

دست بـه اندازه ی خودت نزن



❤مشتیـا❤

شارژی داش جوات

تفریحی

نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت21:07---3 بهمن 1395
اوهوم
لایک
پاسخ:آبجی خودت گلی


رقیه
ساعت22:25---1 بهمن 1395


رقیه
ساعت22:25---1 بهمن 1395


رقیه
ساعت14:10---1 بهمن 1395
بنظرم خیلی هم خوبه از این عکسا بزارین من خودم هنرمندم و به این چیزا خیلی علاقه دارم
پاسخ:صد البته


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





محبوب کن - فیس نما